Пошуковий запит: (<.>A=Смолова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Смолова С. Формування культури розумової праці студентів [Електронний ресурс] / С. Смолова // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_17 Розкрито технологію формування культури розумової праці студентів через організацію трьох етапів роботи: підготовчо-організаційного, змістовно-процесуального та контрольно-корекційного. Зазначено, що у ході реалізації технології оволодіння культурою розумової праці, незалежно від форми навчальної діяльності, у студентів передбачається формування позитивної мотивації навчальної діяльності, пов’язане з підвищенням продуктивності та ефективності розумової діяльності у процесі аудиторних занять, шляхом виконання самостійної роботи з друкованими джерелами інформації, підготовки до семінарів і практичних робіт, під час підготовки до іспитів та організації планування власної роботи під час сесії, самоконтролю власної навчальної діяльності.
|
2. |
Смолова С. А. Имитационно-игровой подход к обучению студентов иностранному языку в условиях педуниверситета [Електронний ресурс] / С. А. Смолова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 2. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_2_33
|
3. |
Смолова С. О. Розвиток мислення студентів при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 370-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_58 Висвітлено принципи викладання німецької мови. Проаналізовано програмно-методичні можливості навчальної діяльності при оволодінні німецькою мовою. Запропоновано авторський навчально-методичний комплекс з курсу «Німецька мова». Детально охарактеризовано кожну складову навчально-методичного комплексу. Зроблено висновок, що на практичних заняттях, використовуючи навчально-методичний комплекс, студентами вирішуються типові навчальні задачі, розглядаються основні методи їх розв'язання. Більша частина задач має середній рівень складності, і студенти повинні послідовно пройти через усі рівні засвоєння.Освещены принципы преподавания немецкого языка. Проанализированы программно-методические возможности учебной деятельности при овладении немецким языком. Предложен авторский учебно-методический комплекс по курсу «Немецкий язык». Детально охарактеризована каждая составляющая учебно-методического комплекса. Сделан вывод, что на практических занятиях, используя учебно-методический комплекс, студентами решаются типовые учебные задачи, рассматриваются основные методы их решения. Большая часть задач имеет средний уровень сложности, и студенты должны последовательно пройти через все уровни усвоения.
|
4. |
Смолова С. О. Формування творчої осмрбистості педагога [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 478-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_80
|
5. |
Смолова С. О. Організація ігрової діяльності на практичних заняттях з німецької мови як другої мови в системі підготовки студентів факультету іноземних мов до іншомовного спілкування [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 17. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_17_33
|
6. |
Смолова С. О. Особливості використання навчального діалогу як засобу формування комунікативної культури майбутніх вчителів іноземних мов [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 24. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_24_25
|
7. |
Смолова С. О. Тест як основна форма контролю знань студентів в рамках кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 15. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_15_18
|
8. |
Смолова С. О. Формування комунікативної культури майбутніх педагогів засобом використання активних методів навчання в процесі вивчення німецької мови [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_20 Розкрито сутність поняття "комунікативна культура" та особливості її формування у майбутніх учителів іноземних мов. Виділено такі структурні компоненти комунікативної культури: світоглядний, мотиваційний, комунікативний, емоційно-вольовий, конструктивний. На підставі визначених компонентів та їх показників виділено рівні сформованості комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов. Акцентовано увагу на тому, що ефективним засобом формування комунікативної культури є активні методи навчання, що максимально підвищують рівень пізнавального інтересу студентів, спонукають їх до старанності у навчанні, сприяють міцному засвоєнню знань.Раскрыта суть понятия "коммуникативная культура" и особенности ее формирования у будущих учителей иностранных языков. Выделены такие структурные компоненты коммуникативной культуры: мировоззренческий, мотивационный, коммуникативный, эмоционально-волевой, конструктивный. На основании установленных компонентов и их показателей выделено уровни сформированности коммуникативной культуры будущих учителей иностранных языков. Акцентировано внимание на том, что эффективным приемом формирования коммуникативной культуры являются активные методы обучения, что максимально повышают уровень познавательного интереса студентов, побуждают их к старательности в обучении, способствуют прочному усвоению знаний.
|
9. |
Смолова С. О. Використання інтерактивних методів навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 20. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_20_16
|
10. |
Смолова С. О. Використання методу проектів під час вивчення німецької мови в процесі фахової підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / С. О. Смолова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 20. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_20_25
|